homomuslim

Att vara muslim och leva ett diskret homosexuellt liv, går det ihop?..

Nu börjar allt.. håll ut!

Kategori: Allmänt

Hej!


Nu ska jag inte låtsas som om jag har följare men om du nu skulle råka hamna på min splitternya blogg så vill jag hälsa dig välkommen.. 

 

Som jag tidigare sagt så kommer jag mest skriva ner mina känslor om hur det är att leva ett diskret liv som homosexuell muslim. 

Jag kommer under hela min bloggande ha dold identitet och det skulle uppskattas om alla skulle hoppa över frågorna: Visa bild, hur ser du ut? Osv osv. Dock kommer jag självklart berätta lite om mig själv, så som ålder och sådant :) 

Detta kommer bli så kul, både för mig och för dig :) 

Ska sova nu, godnatt!

Kram

Kommentarer

  • Blogg.se säger:

    Lycka till med din nya blogg!

    2013-05-24 | 03:57:55
    Bloggadress: http://blogg.se

Kommentera inlägget här: