homomuslim

Att vara muslim och leva ett diskret homosexuellt liv, går det ihop?..

Att vara sig själv

Kategori: Sömn

Hej, 

Vad är poängen med att vara sig själv? 
Ibland känns det som att man behöver vara någon annan för att lyckas med vissa saker. Varför ska det behöva vara så? Jag brukar oftast höra från andra att man ska vara sig själv för att lyckas med livet.. Nej! Det är fel enligt mina åsikter. Man ska vara någon annan för att lyckas med vissa "hinder". Har jag fel nu? 

Kommentera gärna, vill veta om vi tänker på samma sätt? 

Kram

Kommentarer

  • Ida Lindborg ♡ säger:

    Jag tycker man alltid ska vara sig själv! man kommer längst på det :)

    Sv: Tack så mycket :)

    Svar: Jo kan hålla med dig men inte hela vägen.. Jag menade inte generellt, utan i vissa undantag så ska man inte vara sig själv eller? :)
    HOMOMUSLIM

    2015-01-09 | 18:41:29
    Bloggadress: http://youknowiidaa.blogg.se/
  • Ida Lindborg ♡ säger:

    hmmm jo, man kommer alltid längst på att vara sig själv. I vilka lägen menar du att man inte ska vara det? :D

    Sv: Tack snälla du :)

    Svar: Finns många och alla är rätt komplicerade. Just det jag syftar på ;)
    HOMOMUSLIM

    2015-01-10 | 11:53:50
    Bloggadress: http://youknowiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: