homomuslim

Att vara muslim och leva ett diskret homosexuellt liv, går det ihop?..

Problem

Kategori: Problem

Jag har ett problem som vissa utav er inte vet. 
Sömnproblem!!!.. eller rättare sagt problem överhuvudtaget. Samma rutiner var enda jävla dag.
När jag går och lägger mig som tidigast så har jag ändå kvar mina problem som jag får med mig till sängen. Är inte detta sjukt? Finns dagar då jag lägger mig 21.00 men somnar vid 04.00.... Vad kan det bero på? 
 
Jag tror att jag tar med mig mina problem till sängen, det är inte vilka problem som helst utan mitt problem att vara homosexuell. 
Jag kan ligga i min säng och tänka i timmar då jag börjar bli gammal snart. Tankarna kommer/startas varjegång jag lagt mig. Kan en människa i 365 dagar ligga och tänka på hur han ska lösa det med världen om hans läggning som muslim?.. jo jag kan det. 
 
Full-ångest! 
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: