homomuslim

Att vara muslim och leva ett diskret homosexuellt liv, går det ihop?..

Lite kort om mig..

Kategori:

Hej!

Jag glömde skriva lite om mig själv vilket jag skulle ha gjort från början.

Jag är en helt vanlig kille som är född på början av 90-talet med bakgrund från mellanöstern.
I dagsläget så har ett jobb, där jag trivs bra och jag har min utbildning inom media-området.

Som person så är jag jättesnäll, vänlig & charmig kille. Jag tycker om politik (att snacka politik med ungdomar). Som ungdom så har jag gjort mycket i mitt liv.

hmm..

Vet inte vad mer jag kan berätta.
Fråga ifall du undrar något.

Kramis/...

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Var med och tävla om en goodiebag från elf cosmetics! :D http://www.nattstad.se/evelinaelisabet?id=8613084

    2013-05-27 | 17:45:51

Kommentera inlägget här: