homomuslim

Att vara muslim och leva ett diskret homosexuellt liv, går det ihop?..

Flört :))

Kategori:

Jag jobbar inom service yrket vilket ni inte visste tidigare, vilket passar bra för min personlighet. Jag brukar kallas för den översociala, vart än jag befinner mig.

Idag har jag jobbat i 13 timmar. På två olika jobb. Varför?

Jo, jag känner att mitt liv är ganska ostadigt och meningslöst. Jag kan ändå inte göra något som jag egentligen velat göra. Jag vill leva ett liv som alla andra utan att folk ska behöva se ner på mig för den jag är. Skulle bli hatad av de i min omgivning för den jag egentligen är bakom de stängda dörrarna. Självklart har folk misstänkt lite då och då förut men det har lugnat ner sig nu med tiden.
Varför just jag? snälla jag?! Åh gud, ibland hatar jag bara mig själv och vill dö.

Jo, en incident skedde idag!! En kund/gäst som var och handla hos oss var så positiv. Han var så glad och rolig att prata med. Han var helt nykter. Han små flörta med mig, såsom att blinka öga och se mig rakt i ögonen som om han ville ha mig. Tänk om jag bara kunde ge honom mitt nummer utan att någon skulle tänka illa om mig men jag är självklart rädd som alltid.

Det finns många där ute som är som jag, som vill träffa mig. Men jag vågar inte träffa de flesta pga räddsla. Tänk om någon ser mig. Tänk om han är för fjollig och jag skulle råka träffa på någon utav mina bekanta när jag är ute med honom... ååhh!!!

Vill inte tänka mer på detta, blir ledsen och arg.

Skönt att bara kunna dela sina känslor på detta vis. Har inte tänkt på att blogga förut.

godnatt och kram/....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: