homomuslim

Att vara muslim och leva ett diskret homosexuellt liv, går det ihop?..

Stöd & Kärlek

Kategori: Allmänt

Jag är fortfarande kvar hos min vän, nu när han gör lite popcorn så passade jag på att skriva lite här. 
Jag vill bara säga att det är så skönt att hitta sig vänner då man kan vara sig själv och få prata ut när det väl behövs. Nu har jag och min polare inte träffats på ett tag. Vi har våra perioder då vi träffas. 
 
Vi sitter och kollar på repris av Spårlöst, mycket känslor och tårar derbynas snart verkar det som om. 
Ser mig själv i deras situation typ om 10 år, då jag lämnat allt bakom mig och flyttat bort. Att jag typ inte har koll på min familj längre, varken var de bor eller om de finns överhuvudtaget. Va negativ jag är men så känner jag faktiskt.
 
Nu måste jag faktiskt vara social mot min fina vän som ätit upp all popcorn haha. 
ta hand om er.. Kram 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: