homomuslim

Att vara muslim och leva ett diskret homosexuellt liv, går det ihop?..

SEMESTER/HELG :D

Kategori: Allmänt

Tjabaaa tjena hallåå!
Har precis kommit hem från en skön och lugn arbetsdag.
Jag har SEMESTER nu :)))) woop woopop!
Sorry, men är jätteglad. Skippar all skyldighet jag har på arbetet. All skitsnack.

Som jag tidigare har sagt så reser jag bort nu på tisdag och är borta ca. 4 veckor. Ska sola i evigheter och lite extra för din skull :)

Nu har man typ helgen kvar att spendera tid här i Sverige.. hoppas det är fint väder då kan man sätta sig ute på stan.. kanske på något fik eller något.. men vafan!! Jag ska ju klippa mig imorgon först. Det hade jag nästan glömt bort pga. att jag är så glad för jag är fri från allt och ska till värmen. Får väl ta mig till frisören först på morgonen så jag har det gjort. Sen kanske man kan slappa och ta det lugnt i solen om vi nu får någon värme imorgon.
Haha jag är så lat för att kolla väderprognosen. Önskar mig 50grader..!!!

Jupp Jupp!!
Ska se klart en bit från min serie nu.. får önska er alla en trevlig helg!
Kraam :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: