homomuslim

Att vara muslim och leva ett diskret homosexuellt liv, går det ihop?..

Ångest!

Kategori: Allmänt

God dag! 
 
Idag vakna jag med en ångest-klump i magen eller vad man än nu säger. Har liksom gjort allt för att den ska bort. Har ätit bra frukost, mellanmål och rökt en ciggarett men fortfarande sitter klumpen kvar. Vet inte vad det kan bero på för jag brukar oftast må bra utav att äta och röka min cigarett trotts att rökning dödar och man ska inte röka. 
 
Jag hatar denhär känslan då man inte vet hur man ska bli av med den. 
Har ringt några polare för att se om vi kan hitta på något, allt för att klumpen ska bort. Tror att vi ska piknicka snart innan solen försvinner. Vad mer kan man egentligen begära när det är en sådan härlig dag ute. 
 
Hatar mitt liv just nu. Vi hörs! 
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: