homomuslim

Att vara muslim och leva ett diskret homosexuellt liv, går det ihop?..

hmm..

Kategori: Sömn

hallå!

Ligger i min säng på längtan av sömn, har sömnproblem med andra ord. Jag är bara allmän trött, jobb & en massa funderingar. En sak som ni borde veta.. blir jag någonsin dum i huvudet eller får en sjukdom typ som hjärntumör så vet ni varför. Haha min hjärna hänger inte med längre. Jag tänker allt för ofta på min läggning, vart än jag går. Det är sällan jag tänker positivt. Kan någon hjälpa mig med detta? Hur ska jag ta mig tillväga för att hindra just att fundera på en och samma sak varje dag.

ta mitt liv.. eller inte?

god natt, ska sova strax om jag lyckas.
kram..

Kommentarer

  • C säger:

    Muslim och bög hur hör de samman ? Inget på hopp undrar bara:)

    2014-01-29 | 04:48:34
    Bloggadress: http://bloodygiirl.blogg.se
  • Petter säger:

    Hej!

    Vi skulle väldigt gärna vilja prata med dig om en idé vi har. Kontakta mig på [email protected], så berättar jag mer.

    Med vänlig hälsning,
    Petter

    2014-04-22 | 16:02:53

Kommentera inlägget här: