homomuslim

Att vara muslim och leva ett diskret homosexuellt liv, går det ihop?..

Snökaos!

Kategori: Sömn

Hej, 

Gillar du oxå snö? 
Jag älskar snö. Gillar att det är vitt överallt och känslan att gå på snön. Helt enkelt kylan ;) i just love it. 

Har också känt mig lite rastlös och ensam på sistone. Inget jag egentligen borde gå ut med på tal men jag är ju bara ärlig och skriver det. 
Känns som att jag inte kommer att komma någon vart med kärleken? Leva ensam? 

Off.. Bryr mig inte men gör det ändå. Varför blir jag utsatt för sådant? 

Ge mig KÄRLEK! 
Puss

Kommentarer

  • milina.blogg.se säger:

    nja jag är ingen vintermänniska ^^

    Svar: Alla kan inte vara det.. Kul att du skrev iallafall :)
    HOMOMUSLIM

    2015-01-12 | 02:12:00
    Bloggadress: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: