homomuslim

Att vara muslim och leva ett diskret homosexuellt liv, går det ihop?..

Blandade känslor..2015

Kategori: Sömn

Hej,

Det nya året känns rätt bra, har fått ett bra start på det iallafall. Känns som att allt kommer gå bra. Nya dörrar kommer att öppnas för nya möjligheter och känslor. 

Jag har nya mål nu under år 2015. Vill gärna hålla det för mig själv än så länge men jag har iallafall kommit vidare med att jag känner mig ensam. I dont care! Det kommer när det kommer liksom. Däremot kommer jag att fortsätta att lida med tanke på att jag fortfarande är i garderoben. Har inte kommit ut som homosexuell än, varken för mina föräldrar eller för mina vänner. 
Det har varit lite misstankar hit och dit men jag har alltid lyckats komma undan det hela. 

Jag tar mig hem nu.. Snart hemma... Hemma nu.. 

Godnatt 😘

Kommentarer


Kommentera inlägget här: