homomuslim

Att vara muslim och leva ett diskret homosexuellt liv, går det ihop?..

Rökstund..

Kategori: Allmänt

Hej..
 
Jag vet inte vad jag ska kalla denna sjukdom för något, sömnproblem som alla andra säger eller sömnsjukdom.
Kan man verkligen ha så svårt att sova om nätterna trotts att man bara sovit några timmar natten innan och borde vara trött nu för bristande av sömn. Jag tycker att detta är sjukt, jag har haft detta problem ett tag nu och har fått tips från mina nära och kära att besöka läkare. Att besöka läkare är inte min grej.. i just hate it!

Väljer att sitta i balkongen och röka samt skriva lite här. Det är det enda roliga som finna att göra såhär sent.
Det hade kunnat vara annorlunda om jag kanske hade någon att sova med eller bara få närhet utav, kärlek med andra ord. Jo, tack! Trotts att jag verkar vara född som homosexuell så ska jag ha otur i kärlek också.. vilken kombination jag har fått utav Gud. Inget verkar funka för mig.

Inte nog med kärleksproblem så fick jag inte ledigt från mitt jobb i augusti så jag kan resa med mina vänner. Istället får jag vara kvar i Sverige och jobba/ruttna medans mina vänner ska ha det bra på andra sidan av världen.
 
Hoppas ni haft en bra dag i solen och firat Sveriges nationaldag :)
 
Jag vet inte mer vad jag mer ska säga, får väl försöka sova snart och se om jag lyckas.
Det ska ni också göra tycker jag.

OBS! Kommentera gärna och skriv era åsikter kring min läggning och vardag!

God natt och kram på er/...
 

Kommentarer

  • SANDRATORN.SE - TÄVLINGAR I BLOGGEN! säger:

    Svar: Tack så jättemycket! :)
    Allt bra med dig idag i det underbara vädret?

    Svar: Hehe det är bra men jobbar trotts allt :-/
    dold identitet..

    2013-06-07 | 15:39:15
    Bloggadress: http://sandratorn.se
  • SANDRATORN.SE - TÄVLINGAR I BLOGGEN! säger:

    Svar: Tack så mycket! :D

    2013-06-07 | 19:03:54
    Bloggadress: http://sandratorn.se
  • isra säger:

    salamu alejkom broder. Må allah stärka våra bröder och systrar från shaytans lockanden. Broder islam och homosexualitet finns inte i islam. Absolut inte. "What! Of all creatures do ye come unto the males, and leave the wives your Lord created for you? Nay, but ye are forward folk." Qur'an 26:165

    2014-01-29 | 22:35:38

Kommentera inlägget här: