homomuslim

Att vara muslim och leva ett diskret homosexuellt liv, går det ihop?..

Konstigt nog..

Kategori: Allmänt

Jag har nyligen lärt känna en kille, en kille som gjorde mig lycklig, iallafall ett tag konstigt nog.
Nu verkar det som om han inte vill prata någon mer men vägrar erkänna? Bara massa bortförklaringar. Why?
Varför kan man inte bara erkänna. Jag vägrar tro på det han säger.

Jag som precis slutat tro på kärleken. Han fick mig att tro på honom, inte nog med det så har han lovat en massa saker, gav mig en massa förhoppningar.





Sitter på en utbildning nu som är jobbrelaterad.. kan inte vara fokuserad. Kan inte sluta tänka på dethär, varför jag?

/.....

Kommentarer

  • SPLINKY - FOTO | CHEER | VARDAG säger:

    Han kanske inte är rätt person för dig? :/ Stay strong, hoppas allt löser sig!

    2014-05-14 | 14:54:01
    Bloggadress: http://splinky.blogg.se

Kommentera inlägget här: