homomuslim

Att vara muslim och leva ett diskret homosexuellt liv, går det ihop?..

Långt bort från allt

Kategori: Allmänt

Hej!

Det är verkligen stor skillnad när man är så långt bort från sitt verkliga liv men man kan alltid bygga upp sitt liv vidare här också bara man har vilja och pengar till att börja med.

Känslan av doften utav naturen här är så olikt Sveriges. Inte nog med det så är detta bästa känslan som finns men ändå så deprimerande. Så långt bort att man inte kan göra något, prata med någon typ osv. Jag är nöjd såhär än så länge. 1 månad är inte så mycket och det här kallar jag för en lugn SEMESTER!!

Som tur så har jag skaffat mig internet på mobilen, så jag kan blogga och surfa hur mycket jag vill dock är det inte mitt svenska kort som jag använder utan köpt mig ett utländsk nummer :)

Känner mig ensam trotts allt, någon som vill krama mig för lite kärlek? :)

Ska sola nu, kraam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: