homomuslim

Att vara muslim och leva ett diskret homosexuellt liv, går det ihop?..

Bränd

Kategori:

Lite bränd känner man sig ibland. Då menar jag inte med lågor utan psykiskt bränd, då hjärnan inte funkar längre eller då den inte är på plats. Jag känner mig så utmattad och sliten då jag har jobbat 8 dagar i sträck.

snart har jag semester! fatta hur mycket jag längtar egentligen!!!
Värme och massa kärlek, psykiskt sjuk, och dåre.

Det skär mig i hjärtat att jag är ensam. Speciellt när jag ser ett par gå hand i hand på stan eller vart som. Inte för att jag vill gå hand i hand men kemin. Jag saknar då jag älskar någon och känner mig speciell älskad av någon.
Finns dagar då jag kan ligga i min säng och bara gråta i timmar efter längtan, min situation och för den jag är.

aja.. kram/...

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Åh,när jag läste det här inlägget så ville jag bara krama dig! Så jag skickar en kram här!

    Svar: Tack så jättemycket! Det värmer! Kram kram :-*
    dold identitet..

    2013-06-06 | 11:49:27
    Bloggadress: http://Smiilewideeveryday.blogg.se

Kommentera inlägget här: