homomuslim

Att vara muslim och leva ett diskret homosexuellt liv, går det ihop?..

Balkong stund :)

Kategori: Allmänt

Finns många fördelar med att ha eget hus. Som nu, sitter på balkongen och röker samtidigt som jag kollar upp mot klar himmeln och ser de vackra stjärnorna. Man får många tankar när man är såhär ensam och har fin utsikt. Just nu har jag blandade tankar, allt från jord till vatten, till människa, kärlek, de döda och min familj.

Kan inte bara livet vara lite enklare, speciellt det här med kärleken. Varför just jag tänker jag ibland. Varför ska det behöva vara så komplicerad för att finna den rätte? Varför ska det behöva vara raka vägar men inga genvägar till kärleken? och mycket mer.

I dagsläget kan det vara lika svårt för vissa som för mig med kärleken men andra med arbeten, familj, psykiskt och fysiskt.

Kan inte jag och de som vill bara föddas om på nytt i en ny värld och verkligen inte så komplicerad alls för att leva så som man vill <3

Kommentera gärna dina tankar kring mina egna tankar och vardag, skulle vara jättetacksam :)

God natt
Kram

Bilden är från google:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: