homomuslim

Att vara muslim och leva ett diskret homosexuellt liv, går det ihop?..

20:42

Kategori: Allmänt

Hej!

De som inte vet så är klockan här 20:42 vilket i Sverige är 19:42.. Konstigt men allt är så utvecklat och forskarna har funnit iden om klockan sen länge tillbaka.

Idag har jag träffat en vän från Sverige då vi tog en fika i hennes balkong. Prata lite skit och skratta en massa. Snart smäller det för henne då hon ska gifta sig. Och ja, självklart ska jag på hennes bröllop. Den är i Mardin :)

Just nu är vädret helt okej, blåser lite kallt bara men det får duga då vi får klarsol imorgon med minst 30 grader.

Hoppas ni haft en toppen dag dock tråkigt för de i Stockholm då jag hörde att det regnade kraftigt idag. Skönt att jag skippar det :)

Ska dricka klart mitt kaffe och sedan in för att kolla på tv.

Puss & kram

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Menar du då merdin i Turkiet eller mardin i Spanien? Är du turk?

    Svar: Merdin i turkiet, fel stavning bara.
    HOMOMUSLIM

    2014-01-19 | 00:06:57

Kommentera inlägget här: