homomuslim

Att vara muslim och leva ett diskret homosexuellt liv, går det ihop?..

1 day left :D

Kategori: Allmänt

Imorgon smäller det! För då reser jag och är tillbaka om 1 månad :))))
Ni fattar inte hur glad jag är. Ska vara borta liksom 1 månad och inte 1 vecka. 
 
Vissa kanske tänker hur jag har råd att vara borta så länge men kan tala om för er att jag har både hus och lägenhet där nere i Östra Turkiet. 
 
Ska försöka träffa så många vänner som möjligt idag, är liksom rastlös. Har förberedd inför resan, har klippt mig, packat ihop mina grejer och ska köpa lite hår wax idag sen är jag klar liksom.  
 
Måste kila iväg.
Big love, kram

Kommentarer

  • marina säger:

    Åh jag hade nästan gjort allt för att få vara på resa så länge! :)

    Svar: Skulle jag också ha gjort om du åkte iväg så länge :P
    HOMOMUSLIM

    2013-06-11 | 13:17:06
    Bloggadress: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här: