homomuslim

Att vara muslim och leva ett diskret homosexuellt liv, går det ihop?..

Vet inte..

Kategori: Allmänt

Hej!

Jag vet inte vad jag ska säga mer.. Har inte så mycket att berätta och inga känslor jag kan dela med mig.. då jag bär allt inombords och det kommer inte ut.. Finns ingen mening med mitt liv. Jag känner mig själv så värdelös, hela min framtid är förstörd verkar det som om. Snart kommer all press då jag är tvungen att komma ut som homosexuell, vilket jag ABSOLUT inte vill.

Måste livet vara så kompicerad och svår? Kunde inte bara Gud få oss å tänka annorluda, att vi inte tänder på samma kön..
Så jobbigt. Nu vet ni min allra största önskan.. Trotts all dess tänkande så vill man ha kärlek, ett normalt liv osv.. Men men.. Ska inte förstöra någons kväll.

Lägg daga för längesen.
Puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: