homomuslim

Att vara muslim och leva ett diskret homosexuellt liv, går det ihop?..

vet inte...

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Jag vet inte hur jag mår just nu, allt är kalabaliiiik med andra ord kaos.. dock inte något negativt :/
Jag har känt mig lite upp och ner på sistone, vet inte vad jag ska gå efter.. magkänslan eller bara hursom?
 
Jag börjar komma tillbaka till perioden då jag mår sämst, då jag har en klump i magen och inte vet vad jag ska göraaaa.. allt bara stannar till. Känns ibland att jag förlorat någon nära men det är mig själv jag håller på att förlora, jag måste ännu engång kämpa för att hålla mig kvar i form och leva för den jag är. Jobbigt situation...
 
Det kanske inte syns ytterst men innerst inne så känner jag precis såhär och det vill jag inte. Jag börjar bli gammal allt för ofta pga all stress.. inte bra!! Hur ska jag ta mig tillväga?

Jag kanske behöver lite kärlek eller kan jag ha fel? Längtar till dagen då jag mår bäst och blir accepterad för den jag är... Måste det var såhär svårt att vara homosexuell och muslim samtidigt???


kommentera gärna och skriv hur du tänker kring detta, det kanske kan hjälpa mig ur denna situation....
 
kraam på er..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag är i chock! Av en ren slump Googlede jag "homosexuell muslim blogg" och fann din! Jag är i chock pga att du och jag bloggar om exakt samma sak har samma design ovh samma tankar.

    Jag är tjej och om jag förstått de rätt så är du kille..

    Grymt jobbat, och bra blogg!! Keep it up!

    Kram

    Svar: Va kul, skulle gärna vilja läsa din blogg. Kram
    HOMOMUSLIM

    2014-01-16 | 10:23:16
    Bloggadress: http://draihandbromsen.blogg.se
  • R säger:

    Det är jobbigt, men inshallah det kommer gå över. Jag vill inte döma dig för jag är inte rätt person att göra det, din sexuella läggning är mellan dig och gud. Men fortsätt vara stark även fast det kan vara svårt, jag är också muslim och jag stöttar dig till 100%

    Svar: Tack så jätte mycket. Kram
    HOMOMUSLIM

    2014-01-16 | 22:57:39

Kommentera inlägget här: